12:30

Witajcie! :)

Niecały rok temu postanowiłam zmienić swoje życie na zdrowsze. Największe zmiany zaszły w moim jadłospisie - z osoby wręcz uzależnionej od słodyczy, chipsów i pizzy stałam się fanką owoców oraz warzyw, a na moim talerzu zaczęły lądować głównie naturalne, smaczne potrawy. Brzmi nierealnie? Mi samej do dziś jest ciężko uwierzyć, że bez bólu i żalu potrafiłam z dnia na dzień rozpocząć nowy etap w życiu.

Swoim podejściem staram się zarażać moich znajomych - wielu z nich zaczęło żywić się bardziej świadomie i odczuło pozytywne skutki podjętych przez siebie zmian. Jednak wciąż dużo osób pyta (niekiedy kpiąco) czym tak właściwie się żywię? Choć wcześniej nie lubiłam gotować to dziś przygotowywanie posiłków jest dla mnie przyjemnością - wbrew pozorom różnorodność moich dań jest naprawdę ogromna. Moja dieta nie jest wcale mocno rygorystyczna i męcząca - po prostu używam wyłącznie naturalnych składników, (oprócz kilku wyjątków) nie kupuję przetworzonych produktów i unikam niezdrowych wg mnie rzeczy. Uważam, że jakość i smak własnoręcznie przygotowywanego jedzenia jest naprawdę nieporównywalnie lepszy! Już nie tęsknię za zupkami w proszku, burgerami z McDonalda, białymi kajzerkami, a nawet kupną czekoladą, bez której wcześniej nie wyobrażałam sobie żadnego dnia bo wiem, że każdą z tych rzeczy da się zastąpić mniej szkodliwym, a często wręcz bardzo zdrowym pełnowartościowym zamiennikiem.

Po długich przemyśleniach postanowiłam założyć bloga, na którym będę publikować ulubione przepisy, a także inspirować innych do dokonania pozytywnych zmian w swoim życiu. Pragnę zrobić coś dobrego dla innych, podzielić się swoimi refleksjami i pomysłami. Już niedługo pokażę Wam między innymi jak przygotować przepyszne słodkości bez grama cukru, zrobić pasztet bez mięsa, czym zastąpić słodkie pasteryzowane soki, a także opowiem o tym dlaczego postanowiłam żywić się bardziej świadomie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz - każda opinia jest dla mnie ważna.