12:00

Fotorelacja z odwiedzin wegańskiego Jamniczka

Hot-dogi bez mięsa? Tak, to możliwe - w Warszawie przy Marszałkowskiej 68/70 czeka na Was całkiem spory wybór wegańskich parówek podawanych z pysznymi sosami, w chrupiącej bułce (jest również wersja bez glutenu). W Jamniczku - bo tak zwie się lokal - gościłam dwa razy, podczas ostatnich wizyt w stolicy. Choć na co dzień unikam tego typu jedzenia, wyjątkowo skusiłam się na złożenie zamówienia... i nie żałuję.






Zarówno hot-dog (dodatki i sosy wybieramy samemu), jak i domowa zupa były bardzo smaczne i na pewien czas zaspokoiły mój głód podczas podróży. Oczywiście nikomu nie zalecam stołowania się w takich miejscach na co dzień, ale odwiedziny od czasu do czasu nikomu raczej nie zaszkodzą ;) Obsługa okazała się bardzo miła i z chęcią udzieliła odpowiedzi na wszelkie moje pytania.





Wnętrze baru być może nie należy do zbyt eleganckich, ale bez wątpienia jest bardzo klimatyczne i schludne. Oprócz parteru, goście mają do dyspozycji także sporo miejsca na piętrze. Osoby, które uwielbiają czytać, z pewnością będą zadowolone z niewielkiej biblioteczki oraz świeżej prasy, po którą można sięgnąć podczas swojego pobytu w tym ciekawym miejscu.


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz - każda opinia jest dla mnie ważna.