18:55

Sałatka z gruszką, orzechami i Gorgonzolą

Do stworzenia tego przepisu zainspirowała mnie wizyta w poznańskiej Werandzie, w której skusiłam się na oryginalną sałatkę lazurową. Smakowała rewelacyjnie, dlatego postanowiłam przygotować w domu podobną. Udało się! Nietypowe połączenie skradło moje serce, spróbujcie go koniecznie! :)

 Sałatka z gruszką, orzechami i Gorgonzolą

Składniki na 2 małe porcje:
  • mała sałata
  • kilka liści kapusty pekińskiej
  • garść rukoli
  • gruszka
  • 1 łyżka miodu
  • garść prażonych orzechów włoskich
  • sok z cytryny
  • 10 dag sera Gorgonzola
  • sos (musztarda francuska + miód)
Przygotowanie:
  1. Warzywa umyj i posiekaj na kawałki, a następnie wymieszaj z łyżką miodu.
  2. Gruszkę obierz, pokrój w kostkę i skrop sokiem z cytryny, dorzuć do reszty.
  3. Surówkę posyp orzechami, a następnie udekoruj dwoma plastrami sera i odrobiną sosu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz - każda opinia jest dla mnie ważna.