16:58

Pikantny krem z ziemniaków i pora

Pikantny krem z ziemniaków i pora

Składniki na ok. 3 porcje zupy:
  • 2 pory
  • 3-5 ziemniaków
  • naturalny bulion
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • 1 łyżka tymianku
  • 3 łyżki płatków drożdżowych (opcjonalnie)
  • 1/2 łyżeczki ostrej papryki
  • sól
  • pieprz
  • szczypiorek
  • sezam
Przygotowanie:
  1. Białą i jasnozieloną część porów pokrój w plastry i podsmaż na oleju kokosowym. Po kilku minutach dorzuć pokrojone w kostkę ziemniaki.
  2. Zalej wszystko bulionem, dodaj tymianek i gotuj do czasu aż warzywa zmiękną.
  3. Dorzuć pozostałe przyprawy, zmiksuj na gładki krem. Podawaj ze świeżym szczypiorkiem oraz sezamem.



13 komentarzy:

  1. ...i pomysleć, że dopiero dxzisiaj tu trafiłam ;) od pond 16 lat jestem wegetarianką :) niektóre przepisy juz nzma ale zawsze chetnie podejrze jakies inspiracje ;)
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. yami!
    Wygląda obłędnie!

    https://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Despite of I didnt like the color of this soup :)
    I want to learn the taste and try :)
    If YOU will prepare of course :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krem z ziemniaków kiedyś jadłam ale w połączeniu z porem już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks so yummy!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE BEST OUTFITS II

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam takie kremowe zupy.
    Skradłaś moje serducho tymi przepisami.
    Obserwuje i będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zupy - kremy <3
    wygląda obłędnie ;D z chęcią wypróbuję jutro!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadam raczej zup - krem ale ta ciekawie wygląda :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem miłośniczką gotowania, kuchnie raczej omijam szerokim łukiem :D ale Twoje posty i przepisy zachęcają mnie żeby jednak do niej zajrzeć i coś ugotować :D
    obserwuje i zapraszam do siebie :)
    mój blog ma zupełnie inną tematykę, ale będzie mi bardzo miło kiedy mnie zaobserwujesz ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za porem nie przepadam, ale domownicy byliby zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada pysznie!
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każda opinia jest dla mnie ważna.