14:26

Warszawskie "Niezłe ziółko"

"Niezłe ziółko" przy ul.Kruczej 17 nie jest lokalem ani wegańskim, ani wegetariańskim, jednak osoby, które są na jednej z tych diet z pewnością znajdą tam coś dla siebie. Menu jest dość rozbudowane, a potrawy są przygotowywane głównie z naturalnych składników, dlatego naprawdę warto tam wpaść. Najbardziej jednak zauroczył mnie przepiękny wystrój i kolorystyka lokalu - sami zresztą spójrzcie!






Pod koniec pobytu w Warszawie postanowiłam kupić coś do zjedzenia na czas podróży powrotnej. Zdecydowałam się na wegetariańską sezonową sałatkę na wynos. Kompozycja składników (quinoa, koper włoski, granat, ser feta i zielenina) była bardzo interesująca i przypadła mi do gustu, choć na co dzień nie spożywam nabiału. Zaciekawiły mnie też zupy, koktajle oraz soki, ale tym razem na żaden się nie skusiłam.





3 komentarze:

  1. Taki kredens pewnie był w co drugim domu, a teraz w knajpach ustawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie jako wegetarianka chetnie bym sie tam wybrala! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każda opinia jest dla mnie ważna.