19:00

WieloPole 3 w Krakowie - recenzja bezglutenowej, wegetariańskiej restauracji

Podczas wizyty w Krakowie odwiedziłam niemal wszystkie popularne wegańskie i wegetariańskie bary oraz restauracje. Paradoksalnie, jedyną, która zrobiła na mnie wrażenie było niezbyt znane, znajdujące się blisko centrum WieloPole 3 oferujące świeże, bezglutenowe posiłki w bardzo korzystnych cenach. Decydując się na lunch (od pon-pt w godz. 12-17) za 13,50 zł otrzymujemy pięknie podane danie główne oraz aromatyczną zupę dnia. Wybrałam się tam aż dwa razy: w miniony wtorek oraz w środę. Sezonowe menu tak bardzo przypadło mi do gustu, że postanowiłam zamówić aż kilka posiłków. Jednym zresztą bym się nie najadła ;) Wszystkie były naprawdę smaczne, oryginalnie skomponowane i przygotowane z naturalnych składników. Specjalnie dla Was, każdy z nich uwieczniłam na zdjęciu.



Zwróćcie uwagę na fakt, że w tej restauracji znajdą coś dla siebie nie tylko weganie, wegetarianie i bezglutenowcy, ale również witarianie. Wybór surowych smoothies jest naprawdę spory!


 Pikantne grillowane tofu z kalafiorem, marchewką i szparagami


Jeśli jednak śledzicie mojego bloga, z pewnością wiecie, że na co dzień staram się unikać pewnych rzeczy takich jak warzywa w oleju, rośliny strączkowe, bądź ser i preferuję mniej przetworzone dania. W czasie podróży nieco jednak odpuszczam i jestem o wiele mniej radykalna, dlatego też skusiłam się choćby na grillowane tofu oraz pizzę na spodzie kukurydzianym. Było warto!


 Ciecierzyca zapiekana w sosie pomidorowo-tymiankowym

 Polenta z sałatą

 Pieczone warzywa z ziołami i surówką z rzepy

 Bezglutenowa pizza z rukolą


W lokalu było dość niewielu gości, co wydawało się dziwne, ponieważ naprawdę ciężko byłoby mi wskazać lepsze miejsce w Krakowie, w którym mogłabym coś zjeść. Myślę, że restauracji przydałaby się jakaś dobra akcja promocyjna, dzięki której trafiłoby tam więcej zainteresowanych zdrowym żywieniem osób. Ja z pewnością polecę lokal swoim znajomym, a także Wam - smacznego! :)

Kasza jaglana z grillowanymi warzywami

2 komentarze:

  1. według mnie dania tam są zupełnie bez smaku i porcje są bardzo małe. choć za taką cenę można zjeść dwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każda opinia jest dla mnie ważna.